Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • blitzkrieg • 6 Ocak 2007 20:57 • #520271
    arkadaşlar yazıların hepsini okuyamadım özür dilerim ama direkt başlığa cevap vereyim bakın bu durumalr da yani ayrıldığınızda değil de tersk edildiğinizde dinlememniz gereken grup
    "empyrium" bunu yazın bir yere bu grubu moraliniz bozukken dinlemeyin mazallah intihar neyin edersiniz. yani hemen hemen bütün şarkıları sizi çökertecektir "lover's grief" şarkısı bile adından da anlaşılacaktır.
    bir de ayrıldıysan neden üzülüyorsun gibi bişiler tartışılmıl galiba okuyamadım tam ama olay şudur ayrıldın mı, bıraktın mı yoksa
    terk mi edildin. işte bu 3. seçenek en kötüsü çünkü dumur durumlar o seçenekte oluyor. hepinize saygılar ve sevgiler arkadaşlar.

    not: galiba 4-5 ay aradan sonra ilk defa foruma girip yazı yazıyorum :)
Bu konunun tüm mesajları