arkadaşlar yazıların hepsini okuyamadım özür dilerim ama direkt başlığa cevap vereyim bakın bu durumalr da yani ayrıldığınızda değil de tersk edildiğinizde dinlememniz gereken grup
"empyrium" bunu yazın bir yere bu grubu moraliniz bozukken dinlemeyin mazallah intihar neyin edersiniz. yani hemen hemen bütün şarkıları sizi çökertecektir "lover's grief" şarkısı bile adından da anlaşılacaktır.
bir de ayrıldıysan neden üzülüyorsun gibi bişiler tartışılmıl galiba okuyamadım tam ama olay şudur ayrıldın mı, bıraktın mı yoksa
terk mi edildin. işte bu 3. seçenek en kötüsü çünkü dumur durumlar o seçenekte oluyor. hepinize saygılar ve sevgiler arkadaşlar.
not: galiba 4-5 ay aradan sonra ilk defa foruma girip yazı yazıyorum :)