Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • hödöhödö • 31 Ocak 2007 23:12 • #521682
    cem köksal - kalbim bomboş
    avenged sevenfold - i won't see you tonight part 1&2
    bareneaked ladies - break your heart
    zülfü livaneli - sevda değil
    düş sokağı sakinleri - belki değil mutlak ( ve daha birçok şarkıları )
    anathema - one last goodbye
    manic street preachers - the everlasting
    incubus - 11 a.m
    belle and sebastian - the boy done wrong again
    6. cadde - dönersen
    pearl jam - sad
    in flames - metaphor

    ... ve dahası
  • -TeUFeL- • 31 Ocak 2007 23:26 • #521684
    anathema-regret

    anathema-angelica

    anathema-flying

    anathema-one last goodbye

    anathema-a dying wish

    anathema-lost control

    sırasıyla dinlemeyin derim
  • chennemindeepi • 6 Şubat 2007 13:15 • #522060
    feridun düzağaç-beni unutma-ağlamıyorum
    amy lee&seether-broken
    110-gitme
    aylin aslım-senin gibi-4gün 4 gece
    şebnem ferah-bırak kadının olayım
    reamonn-tonight
    off offffffff....
  • ajiba • 6 Şubat 2007 13:32 • #522061
    DÜŞ SOKAĞI SAKİNLERİ_ölümler
    mazoşist duygulara birebir derim.
    ayrıldıktan sonra dinlerseniz;
    _tımarhanelik olursunuz
    ayrılma kararı verdiğinizde dinlerseniz;
    _vazgeçmemek işten değil
  • Shutelllica • 6 Şubat 2007 22:42 • #522103
    eski yıldan ayrılıp yeni yılla birleşirken jingle bell jingle bell şeysi iyi gider.
  • l-i-m • 7 Şubat 2007 20:12 • #522156
    şarkının illaki acıklı veya duygusal olması gerekmiyor!
    hani ''aha bu çalan şarkı bizim şarkımız(dı)'' derler ya;unutmak istiyorsan dinlemeyeceksin öyleyse..
  • ysmn_nur • 16 Şubat 2007 20:00 • #522729
    vega-mendil diyorum başkada bişey demiyorum çünkü salya sümük ağlıyo olurum mendile ihtiyacım olucak...

    zaten canım sıkkın isabet oldu yani:(
  • syarar • 16 Şubat 2007 20:03 • #522730
    gerçekten süperdir o şarkı......
  • ysmn_nur • 16 Şubat 2007 21:13 • #522734
    of of hemde mukemmel yatıp kalkıp onu dinliyorum albumun diğer şarkılarıda çok harika...
    uçları kırık
    ankara...
  • syarar • 16 Şubat 2007 21:19 • #522737
    alışamadım yokluğuna da süperdir bak...
    O Şarkı
    birgün mutlaka
    zat-ı ali
    ve de süperi normal mi sence
    hepsi iyidir ya severim vega yı..