OH OH abi ne ayrılıkmış ya :)
boşverin fani işler bunlar :P
ayrıca ayrılıktan sonra düşman gibi olunması, sanki bir şeyleri paylaşmamış gibi iki yabancı modlarına girilmesi bence saçma. aynı durum ben de de var ama ben bundan rahatsızım n var ayrılmışsak ayrılmışısız illa düşman gibi olmak zorunda mıyız? :) hatta arkadaşlar ben artık arkadaşım olarak gördüğüm insana kız bile yakıştırıyorum sonra da keşke çıksalar çok yakışırlar diyorum :)
çok sakinsin diyorlar filan ama bence olması gereken bu :):)