Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ayrılık sonrası dinsenmesi sakıncalı şarkılar...

  • narkozz • 15 Ekim 2006 13:08 • #515383
    OH OH abi ne ayrılıkmış ya :)
    boşverin fani işler bunlar :P
    ayrıca ayrılıktan sonra düşman gibi olunması, sanki bir şeyleri paylaşmamış gibi iki yabancı modlarına girilmesi bence saçma. aynı durum ben de de var ama ben bundan rahatsızım n var ayrılmışsak ayrılmışısız illa düşman gibi olmak zorunda mıyız? :) hatta arkadaşlar ben artık arkadaşım olarak gördüğüm insana kız bile yakıştırıyorum sonra da keşke çıksalar çok yakışırlar diyorum :)
    çok sakinsin diyorlar filan ama bence olması gereken bu :):)
Bu konunun tüm mesajları