Haklısın bencede düşman olmak saçmalık ama bazen öyle olmak zorunda oluyor:)Eski sevgilisini hala sevgilisiymiş gibi sahiplenen kıskanan kızlara sinir olurum ama, bitmiş gitmiş bir şey hala neyin kıskançlığını yaparlar anlamıyorum çok arkadaşım var gayet güzel bir ilişkisi olduğu halde eski sevgilisinin de böyle bir ilişkisi olduğunu öğrenip kuduran eheh kızları çözmek zor gerçekten gerçi erkeklerde de var böyle şeyler:))
ayrılık sonrası dinlenmesi sakıncalı şarkılar gibi bir sınıflama yapamayacağım herşeyi dinleyebilir insan ya ayrılık öncesi ortası sonrası falan diye ayırmam ben:9