Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gruplar mı terciniz yoksa bireysel müzik yapanlar mı ???

  • M_M_M • 14 Ekim 2006 20:16 • #515317
    bende gruptan yanayım ya şöyle düşünün bireysel müzik yapalarada sonuçta bi grup eşlik ediyo o yüzden de gruplar her zaman başarılı olanlardır :) çünkü kokrmazlar bireyseller gibi bana çalcak biei varmı flm diye belli bir tarzları vardır ve çalarla :)
Bu konunun tüm mesajları