bende gruptan yanayım ya şöyle düşünün bireysel müzik yapalarada sonuçta bi grup eşlik ediyo o yüzden de gruplar her zaman başarılı olanlardır :) çünkü kokrmazlar bireyseller gibi bana çalcak biei varmı flm diye belli bir tarzları vardır ve çalarla :)