Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gruplar mı terciniz yoksa bireysel müzik yapanlar mı ???

  • Birol • 14 Ekim 2006 20:43 • #515320
    Değil.

    Müzik derken beste yapmaktan ziyade oluşturulmuş bi eseri icra etmekten sözediyosan sana bi kaç linkle bi kaç örnek vercem

    http://www.youtube.com/watch?v=v52Igdotisk

    Yukardaki piyano,vokal ve (tahminimce) çelloyla çalınmış hali..

    Bu da gördüğümüz üzere aynı şarkının sade akustik gitar ve vokalle icra edilmiş hali,ikisi de güzel..

    http://www.youtube.com/watch?v=0aEUMC1pNN8

    Hangisini seçeceğin sana kalmış ama herhangi biri diğerinden yetersiz değil..
Bu konunun tüm mesajları