Değil.
Müzik derken beste yapmaktan ziyade oluşturulmuş bi eseri icra etmekten sözediyosan sana bi kaç linkle bi kaç örnek vercem
http://www.youtube.com/watch?v=v52Igdotisk
Yukardaki piyano,vokal ve (tahminimce) çelloyla çalınmış hali..
Bu da gördüğümüz üzere aynı şarkının sade akustik gitar ve vokalle icra edilmiş hali,ikisi de güzel..
http://www.youtube.com/watch?v=0aEUMC1pNN8
Hangisini seçeceğin sana kalmış ama herhangi biri diğerinden yetersiz değil..