Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gruplar mı terciniz yoksa bireysel müzik yapanlar mı ???

  • Noryth Aquanum • 14 Ekim 2006 21:15 • #515328
    Kesinlikle gruplar.

    Bireysel çalışmalar , haliyle tek bir müzisyenin etrafında şekillenir.O müzisyenin tarzına , isteğine göre düzenlemeler yapılır.

    Ama grup bambaşkadır.Yukarıda yazıldığı gibi , ortaya çıkan sinerji , bireysel çalışmalara göre daha "doyurucu" sonuçlar verir.Mesela ben Jimmy Page'i Led Zeppelin'den , veya John Petrucci'yi Dream Theater'dan ayrı düşünemiyorum , düşünmek istemiyorum.Bu insanlar , gruplarıyla bütünleşmişlerdir , bu olayı seviyorum ben.Mesela Vai'nin Whitesnake'teki zamanları , şu halinden daha güzeldir bana göre.Aynı şekilde , Marty Friedman - Megadeth de öyle.Bir iki istisna yok değil ; Michael Romeo , Symphony X'te harikalar yaratır mesela.
Bu konunun tüm mesajları