Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

gruplar mı terciniz yoksa bireysel müzik yapanlar mı ???

  • M_M_M • 14 Ekim 2006 20:54 • #515325
    hım pardon :) ama ben kesinlikle biliyorum diye atamadım acizane fikrimi sundum gardaş ;)
  • Necrophilliac • 14 Ekim 2006 21:12 • #515326
    Varg Vikernes(herşeye bu adamı örnek veriyorum, hmmm..) tek başına.. Güzel müzik yapıyor ama baterileri bilgisayardan, gerçekten bazen çok can sıkıcı oluyor.. Ha tabi tek başına güzel işler yapılabilir..
  • edi777 • 14 Ekim 2006 21:13 • #515327
    bence en iyisi grup ama grup elemanlarının birbirleriyle bağlantıları çok iyi olduğu bir grup
  • Noryth Aquanum • 14 Ekim 2006 21:15 • #515328
    Kesinlikle gruplar.

    Bireysel çalışmalar , haliyle tek bir müzisyenin etrafında şekillenir.O müzisyenin tarzına , isteğine göre düzenlemeler yapılır.

    Ama grup bambaşkadır.Yukarıda yazıldığı gibi , ortaya çıkan sinerji , bireysel çalışmalara göre daha "doyurucu" sonuçlar verir.Mesela ben Jimmy Page'i Led Zeppelin'den , veya John Petrucci'yi Dream Theater'dan ayrı düşünemiyorum , düşünmek istemiyorum.Bu insanlar , gruplarıyla bütünleşmişlerdir , bu olayı seviyorum ben.Mesela Vai'nin Whitesnake'teki zamanları , şu halinden daha güzeldir bana göre.Aynı şekilde , Marty Friedman - Megadeth de öyle.Bir iki istisna yok değil ; Michael Romeo , Symphony X'te harikalar yaratır mesela.
  • Noryth Aquanum • 14 Ekim 2006 21:16 • #515329
    Ben bu konuda Dream Theater'i tek geçerim. :B
  • baltalı ilah • 15 Ekim 2006 03:20 • #515360
    Ben herzaman gurup müziğini tercih ederim. Bireysel müzikten daha zengin içeriye sahip oluyor. Bireysel müzik beni tatmin etmiyor.
  • M_M_M • 15 Ekim 2006 19:16 • #515414
    arkadaşlar size pinhaniyi öneriyorum çok iyi bir grup bence albünüm 5. parçası dön bak dünyaya nın sonunda bir solo var benim çok hoşuma gitti aranızda dinleyen var ya yorumlarınızı bekliyorum ???
  • rocker_boyy • 16 Ekim 2006 09:43 • #515464
    bence 2 sini karşılaştırmak dogru olmas.sonuca iyi muzık yapan gruplarda var..iyi muzık yapan bireysellerde..!!
  • M_M_M • 16 Ekim 2006 14:00 • #515470
    onlarıda yok saymadık zaten ama genelde grupların daha iyi olduğunu söldik yukarıları okumadın mı ?
  • cthulhu88 • 16 Ekim 2006 15:57 • #515475
    Yani...Grup seven var bireysel seven var :)