bugün bi müzik kanalını dinlerken dikkatimi çekti.bu son 10 yıl içinde özellikle geçerli olabilir..neden türkçe sözlü bi şarkıyı söylerken ağızlarını ve e harflerini yayarak söyler bu adamlar..ya da bunu neden en çok bu genç rock cılar yapıyo..üstelik normal hayatlarında konuşurken hiç de öyle cavlak değiller..bana bundan rahatsızlık duyan tek insan olduğumu söylemeyin lütfen..hayır yani bu tarz türkçede ancak amerikan aksanıyla mı yapılabiliyo aksi takdirde hiç bi değeri yok mu?