-
bugün bi müzik kanalını dinlerken dikkatimi çekti.bu son 10 yıl içinde özellikle geçerli olabilir..neden türkçe sözlü bi şarkıyı söylerken ağızlarını ve e harflerini yayarak söyler bu adamlar..ya da bunu neden en çok bu genç rock cılar yapıyo..üstelik normal hayatlarında konuşurken hiç de öyle cavlak değiller..bana bundan rahatsızlık duyan tek insan olduğumu söylemeyin lütfen..hayır yani bu tarz türkçede ancak amerikan aksanıyla mı yapılabiliyo aksi takdirde hiç bi değeri yok mu?
-
ya ben anlamadım nası konuşuyolarmış biraz daha açar mısın? ya da bir link verip anlamama daha da yardımcı olur musun :)
-
Evet ya ben de kafamda canlandıramadımda :)
-
sana katılıyorum bence sadece komik oluyo gül ve geç eheeheh *))
-
haklısın valla. mesela mavi sakal'ın iki yol şarkısı ya da duman'ın birçok şarkısı öyle. bu aksanı günlük hayatta kullananlar da beni sinir eder aslında. bu tip adamları ciddiye almam, adam yerine koymam... yalnız eğilsin kardeşim...
-
bir örnek:
"harkes düşman harkes riyakar.." çilekeşin şarkısı olması lazım. keşke sadece müzikte bunun örneklerine rastlasak. günlük hayatta bu tipler hiç çekilmiyor.
-
ben yine anlamadım ya
-
Arkadaş bozuk aksandan bahsetmiş mesela çiğköfte,bazıları ciköfte der..Çaylaaar ya da caylaar gibisinden
Bir nevi yayvan ağız edasyıla konuşma biçimi gibi birşey anladığım kadarıyla yani öyledir herhalde :)
-
kahrolsun 84
-
Ben de narkozza katılıyorum ya hala nasıl oluyor çıkaramadım.Bu arada vovinin dediği gibi bir durum ama hala aksanlı Türkçe'yi kestiremiyorum haa :S