Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • 4tel • 15 Ekim 2006 07:00 • #515371
    bugün bi müzik kanalını dinlerken dikkatimi çekti.bu son 10 yıl içinde özellikle geçerli olabilir..neden türkçe sözlü bi şarkıyı söylerken ağızlarını ve e harflerini yayarak söyler bu adamlar..ya da bunu neden en çok bu genç rock cılar yapıyo..üstelik normal hayatlarında konuşurken hiç de öyle cavlak değiller..bana bundan rahatsızlık duyan tek insan olduğumu söylemeyin lütfen..hayır yani bu tarz türkçede ancak amerikan aksanıyla mı yapılabiliyo aksi takdirde hiç bi değeri yok mu?
  • narkozz • 15 Ekim 2006 13:15 • #515387
    ya ben anlamadım nası konuşuyolarmış biraz daha açar mısın? ya da bir link verip anlamama daha da yardımcı olur musun :)
  • cthulhu88 • 15 Ekim 2006 14:20 • #515390
    Evet ya ben de kafamda canlandıramadımda :)
  • ciqolata • 15 Ekim 2006 14:24 • #515392
    sana katılıyorum bence sadece komik oluyo gül ve geç eheeheh *))
  • asphyxiater • 15 Ekim 2006 17:20 • #515403
    haklısın valla. mesela mavi sakal'ın iki yol şarkısı ya da duman'ın birçok şarkısı öyle. bu aksanı günlük hayatta kullananlar da beni sinir eder aslında. bu tip adamları ciddiye almam, adam yerine koymam... yalnız eğilsin kardeşim...
  • hiyerrapol • 15 Ekim 2006 18:11 • #515410
    bir örnek:
    "harkes düşman harkes riyakar.." çilekeşin şarkısı olması lazım. keşke sadece müzikte bunun örneklerine rastlasak. günlük hayatta bu tipler hiç çekilmiyor.
  • narkozz • 15 Ekim 2006 21:14 • #515421
    ben yine anlamadım ya
  • vovin35 • 15 Ekim 2006 22:04 • #515427
    Arkadaş bozuk aksandan bahsetmiş mesela çiğköfte,bazıları ciköfte der..Çaylaaar ya da caylaar gibisinden
    Bir nevi yayvan ağız edasyıla konuşma biçimi gibi birşey anladığım kadarıyla yani öyledir herhalde :)
  • SlipknotSlave • 16 Ekim 2006 00:53 • #515441
    kahrolsun 84
  • cthulhu88 • 16 Ekim 2006 01:15 • #515448
    Ben de narkozza katılıyorum ya hala nasıl oluyor çıkaramadım.Bu arada vovinin dediği gibi bir durum ama hala aksanlı Türkçe'yi kestiremiyorum haa :S