Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

söz ve müzik türkçe ama neden amerikan aksanıyla sizce komik değilmi?

  • asphyxiater • 15 Ekim 2006 17:20 • #515403
    haklısın valla. mesela mavi sakal'ın iki yol şarkısı ya da duman'ın birçok şarkısı öyle. bu aksanı günlük hayatta kullananlar da beni sinir eder aslında. bu tip adamları ciddiye almam, adam yerine koymam... yalnız eğilsin kardeşim...
Bu konunun tüm mesajları