ya valla dinlicektim ama sayfan açılmıyo!!! çok mu köti şeyler söylediler de sayfayı mı kapattın?? bence amacından vazgeçme dinleyemedim ama şarkılarını müzik bir tutkudur bence eğer içinden bir şeyler yapmak geliyorsa durma kötü de olsa sen yaptığında mutlu oluyor musun devam et :)en azından sen mutlusun :)