Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ARKADAŞLAR DEMOMU DİNLEYİP YORUM YAPAR MISINIZ ? :))

  • gitarTELi • 18 Ekim 2006 05:02 • #515638
    yarıldım ben yaaa :D
  • syarar • 18 Ekim 2006 13:29 • #515658
    kızın dudakları evrim geçirmiş sanki...
  • M_M_M • 18 Ekim 2006 13:36 • #515660
    ya valla dinlicektim ama sayfan açılmıyo!!! çok mu köti şeyler söylediler de sayfayı mı kapattın?? bence amacından vazgeçme dinleyemedim ama şarkılarını müzik bir tutkudur bence eğer içinden bir şeyler yapmak geliyorsa durma kötü de olsa sen yaptığında mutlu oluyor musun devam et :)en azından sen mutlusun :)
  • ciqolata • 6 Kasım 2006 22:42 • #516900
    sayfamı kapatmadım tabii ki :) üç beş yorum için sayfa kapatacak olsam bu işe kalkışmazdım zaten.. isteyen istediğini söler.. beğenir ya da beğenmez zevk sonuçta.. ben beste yapıyorum.. fantazi ve pop dinleyen kitleye hitap edecek piyasa bestelerim var.. zaten şimdilik amacım beste satmak :) seda ablaya filan çıktığım yok yani :D merak etme görüntü kirliliği yapmicam (şimdilik ) :)
  • Soulforger • 6 Kasım 2006 22:50 • #516903
    Tavlayacaktı ama şansı yokmuş =)
  • ciqolata • 6 Kasım 2006 22:54 • #516906
    nesi varmış dudaklarımın ya
  • syarar • 6 Kasım 2006 23:04 • #516907
    çok büyükler... :) küçükken mi oldu? yoksa estetik mi
    popstara filan kayıt olmayı denedin mi?
  • ciqolata • 6 Kasım 2006 23:04 • #516908
    :)
  • ciqolata • 6 Kasım 2006 23:09 • #516909
    sensin evrim geçirmiş :p
  • siren • 7 Kasım 2006 00:30 • #516919
    Kötü demek saçma taktir etmek gerek, ya tabi ki zevk, ne güzel olmuş bestelerin, bu yaşta 3-5 sevgiliyle gezip tozucağına müzikle ilgilenmen zaten süper bişey,deneyiminle beraber müzik anlayışın ve bakış açında değişecek çok daha kaliteli besteler yapıcaksın,bence hiç durma devam et...