-
yarıldım ben yaaa :D
-
kızın dudakları evrim geçirmiş sanki...
-
ya valla dinlicektim ama sayfan açılmıyo!!! çok mu köti şeyler söylediler de sayfayı mı kapattın?? bence amacından vazgeçme dinleyemedim ama şarkılarını müzik bir tutkudur bence eğer içinden bir şeyler yapmak geliyorsa durma kötü de olsa sen yaptığında mutlu oluyor musun devam et :)en azından sen mutlusun :)
-
sayfamı kapatmadım tabii ki :) üç beş yorum için sayfa kapatacak olsam bu işe kalkışmazdım zaten.. isteyen istediğini söler.. beğenir ya da beğenmez zevk sonuçta.. ben beste yapıyorum.. fantazi ve pop dinleyen kitleye hitap edecek piyasa bestelerim var.. zaten şimdilik amacım beste satmak :) seda ablaya filan çıktığım yok yani :D merak etme görüntü kirliliği yapmicam (şimdilik ) :)
-
Tavlayacaktı ama şansı yokmuş =)
-
nesi varmış dudaklarımın ya
-
çok büyükler... :) küçükken mi oldu? yoksa estetik mi
popstara filan kayıt olmayı denedin mi?
-
:)
-
sensin evrim geçirmiş :p
-
Kötü demek saçma taktir etmek gerek, ya tabi ki zevk, ne güzel olmuş bestelerin, bu yaşta 3-5 sevgiliyle gezip tozucağına müzikle ilgilenmen zaten süper bişey,deneyiminle beraber müzik anlayışın ve bakış açında değişecek çok daha kaliteli besteler yapıcaksın,bence hiç durma devam et...