sayfamı kapatmadım tabii ki :) üç beş yorum için sayfa kapatacak olsam bu işe kalkışmazdım zaten.. isteyen istediğini söler.. beğenir ya da beğenmez zevk sonuçta.. ben beste yapıyorum.. fantazi ve pop dinleyen kitleye hitap edecek piyasa bestelerim var.. zaten şimdilik amacım beste satmak :) seda ablaya filan çıktığım yok yani :D merak etme görüntü kirliliği yapmicam (şimdilik ) :)