Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ARKADAŞLAR DEMOMU DİNLEYİP YORUM YAPAR MISINIZ ? :))

  • ciqolata • 6 Kasım 2006 22:42 • #516900
    sayfamı kapatmadım tabii ki :) üç beş yorum için sayfa kapatacak olsam bu işe kalkışmazdım zaten.. isteyen istediğini söler.. beğenir ya da beğenmez zevk sonuçta.. ben beste yapıyorum.. fantazi ve pop dinleyen kitleye hitap edecek piyasa bestelerim var.. zaten şimdilik amacım beste satmak :) seda ablaya filan çıktığım yok yani :D merak etme görüntü kirliliği yapmicam (şimdilik ) :)
Bu konunun tüm mesajları