Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

ARKADAŞLAR DEMOMU DİNLEYİP YORUM YAPAR MISINIZ ? :))

  • siren • 7 Kasım 2006 00:30 • #516919
    Kötü demek saçma taktir etmek gerek, ya tabi ki zevk, ne güzel olmuş bestelerin, bu yaşta 3-5 sevgiliyle gezip tozucağına müzikle ilgilenmen zaten süper bişey,deneyiminle beraber müzik anlayışın ve bakış açında değişecek çok daha kaliteli besteler yapıcaksın,bence hiç durma devam et...
Bu konunun tüm mesajları