Kötü demek saçma taktir etmek gerek, ya tabi ki zevk, ne güzel olmuş bestelerin, bu yaşta 3-5 sevgiliyle gezip tozucağına müzikle ilgilenmen zaten süper bişey,deneyiminle beraber müzik anlayışın ve bakış açında değişecek çok daha kaliteli besteler yapıcaksın,bence hiç durma devam et...