Ne fiyatı ya, wasp, marduk, sepultura, ... gibi gruplar bir daha kaç kere gelirler Türkiye'ye?. Bence fiyat bahane, Türkiye'de ruh yok. İnsanlar ceplerinde milyarlık cep telefonları taşırken, her ay sigaraya tonla para verirken, internet cafelerde günlerini harcarken parasızlıktan şikayet etmeleri bana komik geliyor. Sonra da 'Türkiye'ye grup gelmeyor be kardeşim' diye çemkiriyorlar. Bar konserlerinin fiyatı uygun, ama yabancı bir grup gelmedikçe yerli gruplar hep boş sandalyelere çalıyorlar. Ayrıca da bilet fiyatlatı asla pahalı değil, çünkü aldıkları paranın karşılığını iyi bir ses sistemi, iyi bir makyaj ve harika sahne şovu olarak verirler.