bilet fiyatı bahane. WASP konseri 40milyondu. WASP için bu fiyat çok ucuz.10milyona bilet satacak halleri yok. birde WASP konseri ertelendikten sonra 2.si iyi duyurulmadı diye düşünüyorum. buda organizasyonun hatası. afişler bile ertelenen konserle aynıydı.insanların dikkatini çekmedi.
yinede daha kalabalık olmalıydı. bu konserden sonra WASP bir daha gelmez Blackie'nin hayal kırıklığı yüzünden okunuyordu.