Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Büyük Grupların Konserleri Neden Bomboş?

  • zeyna007 • 26 Ekim 2006 23:01 • #516089
    bilet fiyatı bahane. WASP konseri 40milyondu. WASP için bu fiyat çok ucuz.10milyona bilet satacak halleri yok. birde WASP konseri ertelendikten sonra 2.si iyi duyurulmadı diye düşünüyorum. buda organizasyonun hatası. afişler bile ertelenen konserle aynıydı.insanların dikkatini çekmedi.
    yinede daha kalabalık olmalıydı. bu konserden sonra WASP bir daha gelmez Blackie'nin hayal kırıklığı yüzünden okunuyordu.
Bu konunun tüm mesajları