Merak etme canım, telif hakkı alınırken şarkının yüzde olarak belirtilen bir kısmını araklamak yasaklanıyor, o yüzdelik sınıra kadar her türlü arak yasaldır. Ha ben the clash de dinlemem kurban da, arak mı değil mi orasını gerçekten bilemem; ancak albümde şarkının kime ait olduğunun yazıyor olması, şarkının telif hakkının alınmış olması asla arak olmadığını göstermez.
zaten sarkının kime ait oldugu belliyse bu arak olmaz ki... yani hersey yasal çercevede yapılmıs.. aslında benide ilgilendirmez!!
ben neden kurbanı savunuyorum ki... sanırım yerli grup oldugu için!!