benı tanıyanlar bılırler forumda butun turk rock gruplarına adeta nefret kustum ama kurban ın yerı farklıdır hatta bı tek kurbanı severım kurban ıyıdır kurban guzeldır kurban bas agrısına ıyı gelır dertlılere sıfadır ben bırlesmesını ıstıyorum ayrıca ne beklıyosunuz hakkaten merak edıyorum yurkıyeden dream theater gıbı bı grup da cıksa kı bı kac tane cok saglam grup var onu da begenmezsınız kurban ıyı ıste