Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'nın nesi kötü? Yazık ya , gerçekten yazık
Ben kötü demiyorum ki.Nerden çıkardın anlamadım.Yazıyı okudunmu emin olamadım şimdi.Ben diyorum ki zaten meydanda yeterince Cover şarkı var,insan biraz yaratıcı olur gidip sarı çizmeli mehmet ağa yı coverlamak olmaz.Yabancı albümlere bakarsanız adamlar çok fazla cover yapmazlar albümlerinde genelde yaparlarsa konserlerde yaparlar ama kurban albümlerinde BAŞARISIZ coverlar mevcut.