sadece burak değil..bascı başkalarıyla çalıyodu..mesela bascı demir demirkanla çalıyodu..diğer gitarist için de benzer şeyler duymuştum..burak da athenadan önce başka yerlerde de çalmış herhalde..yani bütün bunlardan rahatsız olan deniz grubun dağılmasını istemiştir sanıyorum...grupta dostluk biterse herşey biter..onun için hep demişimdir, grup kurmak müzikteki en zor iştir..