-
eski kurban bateristi burak gürpınar ın kurban henüz dağalmadan önce athena albümünde çaldığı hatta kurbanın burak yüzünden dağıldığını söyleyenler var siz ne düşünüyorsunuz ?
-
ya onun gitmesi kurbanın dağılmasındaki en büyük etken ben böyle düşünüyorum ama adamın kendi düşüncesi eğer kendini orda mutlu hissediyorsa o zaman gitmeli napalım kurbanın arkasından hasretlik çekmekte varmış... :)
-
burak la deniz arasındaki bir kavgadan bahsediyor herkez ondan sonra dağılma süreci hızlanmış
-
Kurban'ın burak sayesinde dağıldığını düşünmüyorum ...Gruptaki herkes çok iyiydi ve hepsi kendini ön plana çıkarmak istiyordu. Bu nedenle arada kavgalar yaşanmş olabilir...O yüzden sadece Burak'ı suçlamk yanlış.Deniz ve diğer grup üyeleri de dağılmada etkili oldklarnı düşünüyorum...
-
ya bence kesınlıkle burak yuzunden dagıldı buragın grubu sattıgını dusunuyorum hatta kurban dagıldktan sonra denızın pskolojık sorunlar yasadıgını da...kesınlıkle burak yuzunden olduu...
-
kurbanı her dinlediğimde diyorum ki BURAK ÇIK DIŞARI
o kadar sinirliyim işte
-
sadece burak değil..bascı başkalarıyla çalıyodu..mesela bascı demir demirkanla çalıyodu..diğer gitarist için de benzer şeyler duymuştum..burak da athenadan önce başka yerlerde de çalmış herhalde..yani bütün bunlardan rahatsız olan deniz grubun dağılmasını istemiştir sanıyorum...grupta dostluk biterse herşey biter..onun için hep demişimdir, grup kurmak müzikteki en zor iştir..
-
arkadaşlar bence kurbandan sonra panik de gayet iyi bi grup..kurbanın dağılacağı başından belliydi zaten..herkes ayrı bi ukalalık takınmaya başlamıştı..bence böyle!!
-
valla zaten sımdı panıgı bastım bagrıma yapcak bısey yok..D::Dehuhee
-
bu konu niye tekrar gündeme geldi anlayamadım daha evvelde pek çok kez bu konu açıldı forumda ama yine de fikrimi söylüycem kurban seven biri olarak burağın yaptığı bana göre döneklik burak athena ya geçtikten sonra athena dan bile soğudum yani adamlar gözümde burağı çalmış gibi oldular, kurban ın bitmesine neden oldular bi'şekilde... napalım bu saatten sonra geri toplanıcak değiller herkes kendi yolunu çizmiş... bense kurban ın eski albumleri ve panikle avutuyorum kendimi
benim için Kurban gelmiş geçmiş en iyi Türk rock gruplarından biri hatta en iyisi:)