rakı balık nedir ya? iki sene önce yoktu böyle bir terim. ne rakıdan anlayanlar ne de balıktan anlayanlara hitab eden bir cümledir bu. rakı bir açıdan insanların ürettiği en gerizekalı üzüm yan ürünü olabilirken bir yandan da asalet kişilik taşır. üç tarafı denizlerle çevrili memlekette yılda kaç gram balık yiyorsunuz allahaşkına. bi de bunu rakı ile şölene çeviriyorsunuz. rakı balıkçıların yüzde doksandokuzu tek başına rakı ile balığı bir araya getirip tad almış mıdır? hadi rakı balık yapalım he he hö hö geyik olsun peşindesiniz. şarap balık , su balık, susuz rakı, viski var ayrıca. balık ya ızgaradır ya tavadadır (nadiren buğulama) memleketimde. başka çeşit aklımıza bile gelmez. her gün yesene balığı? her akşam içsene rakıyı? zor di mi? bırak bu işleri.