Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rakı balık yapılırken dinlenebilecek müzikler neler olabilir?

  • karabasan_gzem • 31 Aralık 2006 13:09 • #519903
    :))
  • naz_d • 31 Aralık 2006 15:13 • #519908
    bence sadece sanat müziği!
  • pitbulll • 3 Ocak 2007 03:31 • #520083
    orhan baba ibo süper gider valla
  • karabasan_gzem • 3 Ocak 2007 12:44 • #520089
    orhan baba,duman,düşsokağı sakinleri..ortaya karışık birşeyler işte hepsi iyi gider o kafayla:)
  • white witch • 3 Ocak 2007 23:05 • #520137
    rakı balık nedir ya? iki sene önce yoktu böyle bir terim. ne rakıdan anlayanlar ne de balıktan anlayanlara hitab eden bir cümledir bu. rakı bir açıdan insanların ürettiği en gerizekalı üzüm yan ürünü olabilirken bir yandan da asalet kişilik taşır. üç tarafı denizlerle çevrili memlekette yılda kaç gram balık yiyorsunuz allahaşkına. bi de bunu rakı ile şölene çeviriyorsunuz. rakı balıkçıların yüzde doksandokuzu tek başına rakı ile balığı bir araya getirip tad almış mıdır? hadi rakı balık yapalım he he hö hö geyik olsun peşindesiniz. şarap balık , su balık, susuz rakı, viski var ayrıca. balık ya ızgaradır ya tavadadır (nadiren buğulama) memleketimde. başka çeşit aklımıza bile gelmez. her gün yesene balığı? her akşam içsene rakıyı? zor di mi? bırak bu işleri.
  • Netalllica • 4 Ocak 2007 00:00 • #520140
    hocam neee baarıyorsun yahu :)
    kızma :)
    gel her akşam yiyelim beraber senin gülen yüzün solmasın :)
  • Netalllica • 4 Ocak 2007 00:01 • #520141
    bu sitede beni gülümseten ilk yazı bu oldu :)
    sağolasın dostum :)
  • kuvvetmira_p • 4 Ocak 2007 14:05 • #520164
    müslüm gürses-nerelerdesin?
    zeki müren-ben küskünüm feleğe
    düş sokağı sakinleri-ayrılık


    böyle uzaar gideer...
  • white witch • 5 Ocak 2007 03:36 • #520200
    eyvallah. ne biliim, ters ana denk gelmiş demek ki:) ama yanlış mıyım netallica (yanlışsam düzelt deeermişim :)
  • Netalllica • 5 Ocak 2007 08:04 • #520201
    Ne bileyim sanki balık işine girmişsinde zarar etmişsin gibi yazmışsın :)