Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Rakı balık yapılırken dinlenebilecek müzikler neler olabilir?

  • lathspeel • 8 Aralık 2006 16:33 • #518620
    nickelback photograph
    tabıkı 3 doorsdown- here whitout you
    internetten para kazanmak cok kolay
    http://www.paratikla.com/signup.php?r=8367
  • muratsacrifice • 8 Aralık 2006 20:32 • #518629
    joe satriani-forgotten (part 2)
    steve vai-for the love of the god (bizzat denedim cok guzel oluyo) :)
    megadeth-promises
    biraz hareketlenelimmm ;)
    gun's and roses-welcome to the jungle
    megadeth-holy wars
    valla bunlar olmadan tadı cıkmıyo rakının balıgın...
  • NeGüZeL_İsTnbL • 10 Aralık 2006 04:09 • #518704
    rakı balıkla makber gider be hocam
  • bosilee • 10 Aralık 2006 17:33 • #518729
    söyle damardan sorular sormayın yaa!!!! neyse büyüklerimiz ne demiş ne varsa eskilerde var!!!!
    saanatçı olarak diilde bazı parçalar öldürüyo beni de rakı sofrasında
    neden saçların beyalamış arkadas
    üzdünüz beni yıllar
    seni ben ellerin olsun diemi sevdim gibi parçarlar mesela
    amA yinede EVANESCENCE nin eski parçalarıda kafayı iYİ dağıtıyo VALLAA!!
    bütün rakı balık severlere SELAMLAR!!!!!!!!!!!
  • Mad_Slayer • 11 Aralık 2006 01:25 • #518753
    valla konsepti bozmayın ve sağlam rocker ayaklarını bırakın bikere, kimse rakı balıkla rock&metal dinlemez, dinlesede keyif almaz :D

    tercihimi müzeyyen senar, zeki müren, agora meyhanesi, orhan gencebay, mfö slowları, kayahan, erkan oğur gibi sanatçılardan yana kullanıyorum.
  • 5436816170 • 12 Aralık 2006 01:19 • #518801
    evet arkadaşlar rakı balık ta sanat müziği gider...
  • A Dead Castle • 12 Aralık 2006 01:38 • #518802
    Batsın bu dünya - Orhan gencebay
  • SAUBER • 12 Aralık 2006 22:40 • #518842
    inleyen nağmeleeeeeer ruhumuuu sarrdııııı...bir rüyaki orda heepp şarkılar vaardıııı...
    :)
  • BLue_TeaR • 14 Aralık 2006 22:56 • #518962
    aman melekem kavur balıkları
  • _one_ • 30 Aralık 2006 20:32 • #519855
    zaten karnım aç.yapma boyle seyler :))