Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj Üyelerine Beğendiğin Müziği Öner

  • Aria GalaCtiCa • 28 Kasım 2006 22:04 • #518081
    En beğendiğim? O zaman git the kovenant-animatronic dicem ben. Beklentilerimi en fazla karşılayan albüm bu çünkü. Kovenat dışında arcturus(klavyecileri taşaklıdır), emperor, graveworm, nokturnal mortum diyebilirim sana.
Bu konunun tüm mesajları