Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj Üyelerine Beğendiğin Müziği Öner

  • ert13 • 28 Kasım 2006 21:41 • #518077
    En beğendiğiniz sanatçı,müzik grubu ya da müzik tarzını öner.Zevkini paylaş...
  • Necrophilliac • 28 Kasım 2006 21:53 • #518078
    Bu aralar bir arayış içersindeyim.Birçok şarkı beklentilerimi karşılamıyor.Ama Bach'ı öneririm, oturupta dinlememiş olanlara.
  • ert13 • 28 Kasım 2006 21:57 • #518080
    hmm bakalım.nasıl sağol...:)
  • Aria GalaCtiCa • 28 Kasım 2006 22:04 • #518081
    En beğendiğim? O zaman git the kovenant-animatronic dicem ben. Beklentilerimi en fazla karşılayan albüm bu çünkü. Kovenat dışında arcturus(klavyecileri taşaklıdır), emperor, graveworm, nokturnal mortum diyebilirim sana.
  • ert13 • 28 Kasım 2006 22:08 • #518082
    tamam sağol...O zaman Iron maiden(a metter of live and death),Winger IV,Deicine(the stench of redemption)...
  • Aria GalaCtiCa • 28 Kasım 2006 22:10 • #518084
    Sen bilirsin, başlık yukarda, verdiğim cevap da. Sordun ve söyledim...
  • ert13 • 28 Kasım 2006 22:22 • #518085
    sağol dedim söylediklerinin bazılarını dinliyorum.iyi müzükten anlıyorsun:)
  • sadecemüzik • 28 Kasım 2006 23:19 • #518087
    Klasik müzik, klasik müzik, klasik müzik, klasik müzik.... Ravel, Dvorak, Weber, Strauss, Bach, Mozart, Verdi, Bizet, Puccini... Ne bulursanız dinleyin arkadaşlar. Mutlak kalite = klasik müzik!!!
  • ert13 • 28 Kasım 2006 23:30 • #518088
    özellikle mozart...
  • sadecemüzik • 28 Kasım 2006 23:36 • #518089
    Mozart bu dünyadan değil zaten. Salieri onun tanrı olduğunu, müziklerinin de tanrının müziği olduğunu düşünüyordu. Tanrı mı yoksa tanrının mükemmeli göstermek için özene bezene yaratıp aramıza gönderdiği bir müzik kutusu mu bilmem. Bildiğim tek şey, onun dahi olduğu ve dünyaya bir daha asla Mozart kadar iyi bir çift kulağın gelmeyeceği.