Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj Üyelerine Beğendiğin Müziği Öner

  • ert13 • 29 Kasım 2006 00:33 • #518102
    vay bee.Adamlar emek vermişler.saygı.ömrünü vermişler.bu gezegenden oldukları tartışılır.neyse.bizden de çıksaya.mozart ,osmanlıdan çok etkilenmiş.besteler yapmış.kıymetini bilelim.
  • sadecemüzik • 29 Kasım 2006 00:36 • #518103
    Die Entführung Aus Dem Serail (Saraydan Kız Kaçırma) Mozart'ın operasıdır ve olay Osmanlı hareminde geçer. :)) Zaten Mozart, diğer opera bestecilerinin aksine genellikle komediye yönelmiştir. Mason imgelerinin bulunduğu ve iyi-kötü çatışmasının konu alındığı Sihirli Flüt'te bile Papageno (anlamı papağan) karakteri, insan nefsini anlatırken komik bir karakter olarak ortaya çıkmıştır.

    Bu arada Türk Marşı'nı da unutmamak lazım. :))
  • violoncellist • 29 Kasım 2006 00:55 • #518105
    birileri klasik müzikten bahsediyor?! :)
    o zaman dönem dönem önermek gerekirse(haddim olmadan) sanırım her dönemden birer örnek eser şöyle sıralayabilirim kendimce:

    J.S.BACH - 6 Cello Suites
    L.V.BEETHOVEN - 5. ve 7. senfonileri
    P.I.TCHAIKOVSKY - Tüm senfonileri ve REb major piyano konçertosu
    DEBUSSY&RAVEL - Piyano eserlerinin tümü
    SCHOSTAKOVICH - Viyolonsel konçertoları ve senfonileri

    Bunlar ve bunlar gibi yüzlerce klasik eser dinlemenizi tavsiye ederim çünkü hakikaten keyif alacağınıza inanıyorum...

    Saygılar...
  • nazmiyyeaah • 29 Kasım 2006 01:22 • #518106
    kaliteli bir klasik müzik eğitimi almış 4 adamdan kurulu Apocalyptica dört mevsim dinlenir. coverlardan öte kendi bestelerini öneririm.

    yine dört mevsm dinlenebilecek öteki adam vivaldi. oldukça yumuşak bir müziği var. resim yapanlara bilhassa öneririm.
  • ert13 • 29 Kasım 2006 13:44 • #518120
    YAŞAŞIN KLASIK MÜZİK..:)

    Başka tarz müzük dinleyen önerecek yok mu?
  • drummist • 29 Kasım 2006 14:04 • #518121
    :D beethoven adagio sostenuto bir bağımlılık. değişik birşey.
    dream theaterden girip, tori amostan çıkmak var ama israfa gerek yok:D...
  • ert13 • 29 Kasım 2006 14:31 • #518127
    :D beethoven adagio sostenuto bir bağımlılık. değişik birşey.
    dream theaterden girip, tori amostan çıkmak var ama israfa gerek yok:D...


    :) :) :)
  • buralarınadamı • 29 Kasım 2006 18:12 • #518133
    yaaa ciddiye almayın şu adamı :))))
  • narkozz • 29 Kasım 2006 19:57 • #518134
    orphaned land
  • HardrocK • 30 Kasım 2006 14:18 • #518152
    Ben klasik müzik denilince en çok Vivaldi den haz duyuyorum,tavsiye vermek gerekiyorsa o zman Children oF Bodom'un Hatebreeder albümü derim...