Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj Üyelerine Beğendiğin Müziği Öner

  • nazmiyyeaah • 29 Kasım 2006 01:22 • #518106
    kaliteli bir klasik müzik eğitimi almış 4 adamdan kurulu Apocalyptica dört mevsim dinlenir. coverlardan öte kendi bestelerini öneririm.

    yine dört mevsm dinlenebilecek öteki adam vivaldi. oldukça yumuşak bir müziği var. resim yapanlara bilhassa öneririm.
Bu konunun tüm mesajları