Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Garaj Üyelerine Beğendiğin Müziği Öner

  • HardrocK • 30 Kasım 2006 14:18 • #518152
    Ben klasik müzik denilince en çok Vivaldi den haz duyuyorum,tavsiye vermek gerekiyorsa o zman Children oF Bodom'un Hatebreeder albümü derim...
Bu konunun tüm mesajları