Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • violoncellist • 13 Aralık 2006 21:58 • #518877
    Cem Adrian efsanelerine pek de inanmamanızı tavsiye ederim! falsetleri hariç 1.5 oktav sesi var çünkü cem'in... Ayrıca summertime söylerken de süper bir çatlama anı mevcut kendisinin!

    Yıldız İbrahimova'nın sesini pek beğendğimi söyleyemem ama 4 oktav sesi var falsetleri hariç.
Bu konunun tüm mesajları