Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • Single_FACTOR • 13 Aralık 2006 18:35 • #518867
    Atilla Taş'ı tek geçerim
  • EdiP • 13 Aralık 2006 19:03 • #518868
    Cem Adrian 6,5 Oktav. (Summertime şarkısını dinlemenizi öneririm)
  • T_TRiSTANİA • 13 Aralık 2006 20:18 • #518871
    popstar alaturka-erkan
  • violoncellist • 13 Aralık 2006 21:58 • #518877
    Cem Adrian efsanelerine pek de inanmamanızı tavsiye ederim! falsetleri hariç 1.5 oktav sesi var çünkü cem'in... Ayrıca summertime söylerken de süper bir çatlama anı mevcut kendisinin!

    Yıldız İbrahimova'nın sesini pek beğendğimi söyleyemem ama 4 oktav sesi var falsetleri hariç.
  • demdem • 13 Aralık 2006 23:03 • #518893
    Bülent ersoy ya da İbrahim tatlıses'tir herhalde...bi de pavarotti var...:)))
  • sadecemüzik • 13 Aralık 2006 23:14 • #518901
    Yıldız İbrahimova'da 4 oktavlık ses var. Tenordan coloratur sopranoya uzanyor ses telleri. :) Ayrıca tekniği de çok ilginç.

    Cem Adrian'ın ses tellerinin, normal bir insanınkinin 3 katı uzunluğunda olduğunu duymuştum. Bastan sopranoya kadar... Çok ilginç olmakla birlikte inanması güç.

    Daha kimler kimler vardır. Bunlar bilinenler.

    Bir de başlıkta "size göre" tabiri olmamalıydı. Çünkü bu nesnel bir şey. :)
  • sadecemüzik • 13 Aralık 2006 23:38 • #518907
    Sertab Erener'in ses aralığı, en geniş ses aralığı olmaya aday değil. Ona gelene kadar kimler kimler var.
  • Single_FACTOR • 13 Aralık 2006 23:43 • #518908
    2 oktavlık müzik eğitimi görmüş ve nasıl kullanacağını bilen bir şarkıcıyı; ses telleri 3 km daha uzun da olan sirk palyaçosunun yerine tercih ederim.
  • sadecemüzik • 14 Aralık 2006 00:02 • #518915
    Eğer bana söylediysen;

    Burda beğeni değil potansiyel tartışılıyor. Söylediğim isimler de eğitimli ve sirk palyaçosu değil, hatırlatayım. :))
  • Single_FACTOR • 14 Aralık 2006 00:06 • #518916
    cem adriyan sirk palyaçosudur
    yapılan da;"ferrarimiz var oyle ise ne duruyoruz? hardi formüla 1' e katılalım!"
    mantığından başka birşey değildir