Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • sadecemüzik • 14 Aralık 2006 00:17 • #518919
    E ferrarisi varsa neden formula 1'e katılmasın? Tabii işi bilmiyorsa kırk parçaya ayrılabilir. :)) Senin söylediğin genelleme tarzı söz için söyledim ben onu. Sanki ses aralığı çok geniş olanlar hep eğitimsizmiş de, normal olanlar hep eğitimliymiş ve sirk palyaçosuymuş gibi. Yıldız İbrahimova'nın ses aralığı, eğitimi, tekniği, her şeyi ortada. Dinleyiciyi kâfi derecede doyurur bu. Tabii sen daha azıyla doyuyorsan diyecek bir şeyim yok.
  • Single_FACTOR • 14 Aralık 2006 00:24 • #518920
    hayır cem adriyan denen medya şişirmesine karşı alerjim var
  • Mad_Slayer • 14 Aralık 2006 00:27 • #518921
    matthew barlow çok incelere inip çok kalından söyleyebiliyor çatlamadan.. tabi vokalden pek anlamam kendimce bişeyler söylüyorum.
  • medussa • 14 Aralık 2006 11:53 • #518928
    cem adrian ses tellerinin uzunlugu normal bir insanın 2 katı kadar yani hem bas hem tenor hem soprano hem baritonhem de altoo yaaa
  • ASPRYN • 14 Aralık 2006 11:55 • #518929
    Rock aleminde bildiğim kadarıyla frredie mercury ve steelheart'ın adını hatırlayamadığım vokali. Ama bu konunun tartışılması bize ne fayda getirecek onu çözemedim?
  • ackeen • 14 Aralık 2006 17:46 • #518939
    ya birinin sesinin oktavı bize göre iyi olup olmaması değil oktav göreceli bir kavram değildir...
  • sadecemüzik • 14 Aralık 2006 18:53 • #518940
    Ama bu konunun tartışılması bize ne fayda getirecek onu çözemedim?

    Böyle düşünecek olursak, forumlarda tartışılan hiçbir şey bize bir fayda sağlamıyor, neden tartışıyoruz ki? Ayrıca bu başlık diğerlerine nazaran gayet iyi. En azından konu hakkında bilgi sahibi olmayanlar, okuyup birkaç şey öğrenmişlerdir. Görüyoruz adam gibi başlıkların ömrünü. Hemen düşüyorlar.
  • astoldby_me • 14 Aralık 2006 20:30 • #518947
    iyi de bu 'bize göre' değişebilecek bi kanı değil ki..
    herkes ayrı bi şey söyleyebilir ama o kişi muhtemelen bi tanedir ve belki henüz keşfedilmemiştir bile..
  • efespilsen • 14 Aralık 2006 20:32 • #518948
    J A N İ S J O P L İ N
  • BLue_TeaR • 14 Aralık 2006 22:49 • #518955
    ibrahim tatlıses