Ama bu konunun tartışılması bize ne fayda getirecek onu çözemedim?
Böyle düşünecek olursak, forumlarda tartışılan hiçbir şey bize bir fayda sağlamıyor, neden tartışıyoruz ki? Ayrıca bu başlık diğerlerine nazaran gayet iyi. En azından konu hakkında bilgi sahibi olmayanlar, okuyup birkaç şey öğrenmişlerdir. Görüyoruz adam gibi başlıkların ömrünü. Hemen düşüyorlar.