Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • karayansima • 16 Aralık 2006 00:58 • #519016
    ben cem adrian'ın kendi agzından duydum diyorum. sen bana gazetede haber gösteriyorsun:))
    ben simdi radikal gazetesinemi inanayım. sesin sahibinemi!?
  • Soulforger • 16 Aralık 2006 01:00 • #519017
    Matthew Barlow
  • EdiP • 16 Aralık 2006 01:26 • #519021
    Yanlış duymuş olabilirsin belki diye düşünüyorum. Çünkü baktığım bütün kaynaklarda hep aynı şey yazıyor.
  • violoncellist • 16 Aralık 2006 02:54 • #519025
    Kaynağın kendisinde (bkz. Adrian) aynı bilgiler mevcut değil ama. tekrar söylüyorum; bilmediğim konulara ne karışırım, ne de onlar hakkında yorum yaparım!

    saygılar...
  • karayansima • 16 Aralık 2006 13:53 • #519037
    bu lafından sonra gülüyorum sadece:))
    neyse önemli değil.. sonuçta Türkiyede müzige katkısı olacaksa ve gelecek kusakları etkileyecekse benim için degerli olan bu:))
  • violoncellist • 16 Aralık 2006 14:07 • #519038
    bu lafından sonra gülüyorum sadece:))

    gülünecek birşey baktım, aradım ama göremedim.. hala da göremiyorum!
  • karayansima • 16 Aralık 2006 16:22 • #519044
    yoo.. lafım sana değildi:))
    biraz geriye dogru dönüp okursan anlarsın:))
  • EdiP • 17 Aralık 2006 19:38 • #519110
    Bende aslında gülünecek birşey göremedim ama neyse..

    demek ciddi bir tartışma değildi bu. Neyse...

    saygılar
  • da hui • 17 Aralık 2006 20:53 • #519113
    Matthew Barlow
    Dünyanın en süper çığlık atan avukatı olacak kendisi.
  • Necrophilliac • 17 Aralık 2006 21:35 • #519114
    Polis değil miydi?