Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • Mad_Slayer • 15 Aralık 2006 00:27 • #518969
    judas priest vokali Rob Halford'u unutmuşuz ;)
  • da hui • 15 Aralık 2006 00:32 • #518971
    Therion'un bir Manowar coverı var ki (Thor) amanın... Davullarına ve vokallerine hastayım
  • violoncellist • 15 Aralık 2006 00:41 • #518973
    şu dünyada insanın kendisini yalnız hissetmemesi ne güzel şey! teşekkür ederim!...

    saygılar...
  • EdiP • 15 Aralık 2006 13:02 • #518980
    Bence Cem Adrian efsaneleri demek doğru değil.
    Sesinin eğitimsiz olduğunu düşünürsek bence çıkardığı ilk albüm gayet makul bir albüm. Ayrıca Fazıl Say'ın bir "efsane"ye bu kadar şans tanıyacağını da sanmıyorum.
  • suicided-soul • 15 Aralık 2006 17:23 • #518990
    yehu benim bildiğim kadarıyla mariah carey nin sesi 8 oktav..yani pionadaki bütüğğn sesleri çıkarabiliyo (=
    dinnemiyorum tabi o ayrı (=
    ama çıkardığı en ince sesi ben duydum şahsen kadın bence aşmış bu muhabbetleri..
  • sphinx_ac • 15 Aralık 2006 21:14 • #518998
    RUSH ın solisti "Geddy Lee" kesinlikle!! 2112 albümünü dinleyin sadece...
  • violoncellist • 15 Aralık 2006 21:43 • #518999
    Sesinin eğitimsiz olduğunu düşünürsek bence çıkardığı ilk albüm gayet makul bir albüm

    Cem Adrian uzun zamandır şan eğitimi alıyor ama bir yerde haklısın. Sesi hala eğitimsiz! Ama bu ona eğitim verilmediğinden değil,kendisinin alamadığından kaynaklanan bir durum...
    Ayrıca Fazıl Say'ın bir "efsane"ye bu kadar şans tanıyacağını da sanmıyorum.

    Fazıl Say'ın da elinden o kadar çok efsana geçti ki, inan saymaya kalksam hatırayamadığım isimler bile mevcuttur. Ama hepsi de hakikaten efsane oldular. Eskiden her tv programında fazıl say ve mükemmel çocukları başgösterirlerdi ama şu aralar pek de popüler değiller... kim bilir belki de mükemmel olmadıkları ortaya çıkınca kendilerini biraz çekmişlerdir kamudan!
    Bu insanları birebir tanımasaydım eğer, bu kadar rahat cevap yazamazdım. Bu yazdıklarımdaki doğruluk payını da göz önünde bulundurarak yazdıklarıma cevap vermeni rica ediyorum!

    saygılar...
  • karayansima • 15 Aralık 2006 22:00 • #519000
    Cem Adrian 6,5 Oktav

    abartmıısın biraz. geçen hafta bir programa konuk oldu 5 - 5,5 arası oldugunu söyledi.. ayrıca 6,5 oktav ses dünyada varmıdır tartısılır!
  • EdiP • 15 Aralık 2006 23:41 • #519010
    http://www.radikal.com.tr/ek_haber.php?ek=r2&haberno=4475

    Geçen gür bir yerde okumuştum, referans gösterilmiyor diye.. Sanırsam bu daha güvenilir olur..
  • EdiP • 15 Aralık 2006 23:44 • #519011
    "2004 sonbaharında Fazıl Say'ın davetiyle Bilkent üniversitesi sahne sanatları fakültesinde özel öğrenci statüsünde eğitime başlamış, 2005 şubat ayında "Ben bu şarkıyı sana yazdım" isimli ilk albümünü yayınlamıştır. Albüm sanatçının 1997 ve 2003 yılı arasında Edirnede kaydettigi amatör demoların ve 2004 ekim ayında Fazıl Say'la verdiği ilk akademik konserinden kayıtların bir derlemesidir. "Demo albüm" niteliğindeki bu çalışma..." (Cem Adrian Aşk Bu Gece Şehri Terketti, http://www.cemadrian.com/cemadrian/Site/Docs/biyografi/biography.html)