Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Size göre dünyanın en yüksek oktanv sesi kime ait?

  • sadecemüzik • 14 Aralık 2006 00:17 • #518919
    E ferrarisi varsa neden formula 1'e katılmasın? Tabii işi bilmiyorsa kırk parçaya ayrılabilir. :)) Senin söylediğin genelleme tarzı söz için söyledim ben onu. Sanki ses aralığı çok geniş olanlar hep eğitimsizmiş de, normal olanlar hep eğitimliymiş ve sirk palyaçosuymuş gibi. Yıldız İbrahimova'nın ses aralığı, eğitimi, tekniği, her şeyi ortada. Dinleyiciyi kâfi derecede doyurur bu. Tabii sen daha azıyla doyuyorsan diyecek bir şeyim yok.
Bu konunun tüm mesajları