Amaan boşverin ya. Bundan önce gidenler çok iyiydi de bir tek bu mu kötü? Hiç de hayal kırıklığı olmasın kimseye. Hatta Kenan Doğulu kötünün iyisi bile sayılabilir. Hem niye bu kadar önemsiyoruz ki "şarkı yarışması" gibi garip bir organizasyonu? Şarkılar değil, bal gibi ülkeler yarışıyor işte. Düşünsenize; Türkiye'nin şarkısını beğenmeseniz, başka bir ülkenin şarkısına hayran kalsanız ama Türkiye birinci olsa, beğendiğiniz şarkının birinci olmamasına üzülmezsiniz. Hem birinci olunca ne oluyor ki? Çok mu önemli sanki?