Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • M_M_M • 19 Aralık 2006 17:54 • #519195
    başlık her şeyi anlatıyor sizin yorumlarınız ??
  • gitarist • 19 Aralık 2006 18:13 • #519196
    kenan dogulunun gıdecegını 5 aralıkta yazmıstım ılerı gorusluyum sanırım:p valla yoruma gerek yok cunkı kım gıderse gıtsın bı derece alacagımızı sanmıyorum bıldıgım kadarıyla trt sarkının turkce okunacagını duyurmustu
  • sadecemüzik • 19 Aralık 2006 18:52 • #519199
    Amaan boşverin ya. Bundan önce gidenler çok iyiydi de bir tek bu mu kötü? Hiç de hayal kırıklığı olmasın kimseye. Hatta Kenan Doğulu kötünün iyisi bile sayılabilir. Hem niye bu kadar önemsiyoruz ki "şarkı yarışması" gibi garip bir organizasyonu? Şarkılar değil, bal gibi ülkeler yarışıyor işte. Düşünsenize; Türkiye'nin şarkısını beğenmeseniz, başka bir ülkenin şarkısına hayran kalsanız ama Türkiye birinci olsa, beğendiğiniz şarkının birinci olmamasına üzülmezsiniz. Hem birinci olunca ne oluyor ki? Çok mu önemli sanki?
  • biittersweettt • 19 Aralık 2006 19:07 • #519200
    sonuç olarak sanatçının bi önemi yok bunu artık ögrendik ülkeler arası bu iş birbirimizi sevmemeizden siyasi çıkarlar belirliyo oylarıı o yüzden sanatçının kim oldugunun pek bi önemi yok kim giderse gitsin sonuç aynı olucak
  • narkozz • 22 Aralık 2006 17:59 • #519348
    her zaman derim hay ben bu eurovisionun....
  • linde_ • 22 Aralık 2006 18:11 • #519351
    bu adamı dinleyen avrupa türkiyeyi atar yarışmadan bi daha da almaz siyasi olayları bahane edip :D
  • sadecemüzik • 22 Aralık 2006 18:13 • #519352
    Bence tam tersi, hemen o gün alırlar. :))
  • Single_FACTOR • 23 Aralık 2006 07:16 • #519374
    iyidir en azından müzisyen olan bir adam gönderebilmeyi başarmışlar.
  • arkabahce__esk • 23 Aralık 2006 09:19 • #519375
    çok doğru demişsin.neydi hani bi kadın gitmişti yaa

    rimi rimi leyy falan olayları
  • _one_ • 23 Aralık 2006 17:56 • #519398
    ajdarlı ıskence

    evet ınsanlar,ajdar artık bır numaralı ısgence yontemıdır.cıkıta muz sarkısını saatlerce dınleyenlerde beyın durmasına yol acıyor...ayrıca o adamın tv'ye cıkması RTÜK tarafından yasaklandı zaten.nereye gıdıyo?