-
trt yi yönetenler bugün türkiyeyi yönetenler bunuda bilin...
yakında eurovision'a 'sordum sarı çiçeğe' gibi projelerle katılırsak şaşırmamak lazım demek ki...
-
ajdarlı ıskence
cıdden ole.adam artık TV'ye cıkamayacak.huzurlu gunler bızımdır :))
-
rimi rimi rey den sonra trt den başka bi bizi şaşırtacak bi şarkı daha çıkmaz bence.
-
arkadaşlar ben bu başlıkla bu topiği açarken sadece kendi tepkimi dile getirdim çünkü bu eurovisiyon olayı artık çok sıktı.Artık herkes bu organizastonda müziğin değil siyasetin ön planda olduğunu biliyor az önce yukardada zaten diğer arakdaşlar da belirtmiş trtyi yönetenlerin aslında ülke yöneticileri olduğunu eurovisiyonu yönetenler kim sizce? bu organizsazyonu yürütenlerde dünyayı yönetenler sonuçda daha öncede belirttiğim gibi bizi sallayan yok eurovisiyonda o yüzden bana göre trt en kısa zamanda tepki koymalı buna katılmak ülke açsından önemli ama bir şekilde artık tepkimizi belli etmeliyiz yoksa tepemizde olmaya devam etcekler
offf çok uzattım sonuç olarak burda sadece kendi tepkimi dile getirmek istedim eğer bu konunun daha fazla konuşulmasını istemeyen arakdaşlar varsa bu topiğe yazmasınlar çünkü hepimiz bu siteye üyeyiz ve kuralları aşmadığımız sürece istediğimiz topiği açabiliriz eğer istemiyorsanız bu konunun konuşulmasını yazmayın bu kadar basit
herkese tekrar teşekkür ederim...
KURBAN'A KURBAN caddii
-
teşşekür ederim(=
-
ne demek istediğini söyleye bilirsin zaten amacım burda ajdarı konuşmak değil gerçi ben sefiyorum o adamı acayip bir sempati var ona karşı bende ama :)amacım eurovisiondakilerin bizi sallamaması üzerine bizde onları sallamadığımızı anlatmak için ajdar gibi adamları çıkartsak fena olmaz hani :)
-
ajdar çıksa 2 tane de muz yiyen kızla şov yapsa 1.lik garanti bence
-
hala bunu mu konuşuyorsunuz yahu!
-
arkadaşlar söyledim yine sölüyorum bu konu hakkında konuşmak istemeyenler yazmasın bu topiğe yani bu tarz mesajları konu arasına serpiştirmenin ne alemi var ben bu konu hakkında konuşmak istiyorum açtım bu topiği eğer istemiyorsanız yazmayın alalala
-
Ajdara benimde sempatim var, adam hiçbir müzik altyapısı olmadan tırnaklarıyla kazıya kazıya kendinden bu kadar çok bahsettirmeyi başardı o yüzden çok taktir ediyorum bence azmin zaferi. Ondan başka hiçbir insan bu kadar yoğun eleştiriye direnemezdi. Onu programlarına çağırıp kafa bulmaya çalışanların nasıl basitleştiklerini nekadar seviyesiz adam olduklarını Ajdar sayesinde net bir şekilde gördüm. Bu sebeplede Ajdarı kutlamak istiyorum.