Ajdara benimde sempatim var, adam hiçbir müzik altyapısı olmadan tırnaklarıyla kazıya kazıya kendinden bu kadar çok bahsettirmeyi başardı o yüzden çok taktir ediyorum bence azmin zaferi. Ondan başka hiçbir insan bu kadar yoğun eleştiriye direnemezdi. Onu programlarına çağırıp kafa bulmaya çalışanların nasıl basitleştiklerini nekadar seviyesiz adam olduklarını Ajdar sayesinde net bir şekilde gördüm. Bu sebeplede Ajdarı kutlamak istiyorum.