Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • baltalı ilah • 26 Aralık 2006 22:45 • #519618
    Ajdara benimde sempatim var, adam hiçbir müzik altyapısı olmadan tırnaklarıyla kazıya kazıya kendinden bu kadar çok bahsettirmeyi başardı o yüzden çok taktir ediyorum bence azmin zaferi. Ondan başka hiçbir insan bu kadar yoğun eleştiriye direnemezdi. Onu programlarına çağırıp kafa bulmaya çalışanların nasıl basitleştiklerini nekadar seviyesiz adam olduklarını Ajdar sayesinde net bir şekilde gördüm. Bu sebeplede Ajdarı kutlamak istiyorum.
Bu konunun tüm mesajları