Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • M_M_M • 25 Aralık 2006 14:09 • #519537
    arkadaşlar ben bu başlıkla bu topiği açarken sadece kendi tepkimi dile getirdim çünkü bu eurovisiyon olayı artık çok sıktı.Artık herkes bu organizastonda müziğin değil siyasetin ön planda olduğunu biliyor az önce yukardada zaten diğer arakdaşlar da belirtmiş trtyi yönetenlerin aslında ülke yöneticileri olduğunu eurovisiyonu yönetenler kim sizce? bu organizsazyonu yürütenlerde dünyayı yönetenler sonuçda daha öncede belirttiğim gibi bizi sallayan yok eurovisiyonda o yüzden bana göre trt en kısa zamanda tepki koymalı buna katılmak ülke açsından önemli ama bir şekilde artık tepkimizi belli etmeliyiz yoksa tepemizde olmaya devam etcekler
    offf çok uzattım sonuç olarak burda sadece kendi tepkimi dile getirmek istedim eğer bu konunun daha fazla konuşulmasını istemeyen arakdaşlar varsa bu topiğe yazmasınlar çünkü hepimiz bu siteye üyeyiz ve kuralları aşmadığımız sürece istediğimiz topiği açabiliriz eğer istemiyorsanız bu konunun konuşulmasını yazmayın bu kadar basit

    herkese tekrar teşekkür ederim...

    KURBAN'A KURBAN caddii
Bu konunun tüm mesajları