Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • kaşif • 27 Aralık 2006 13:33 • #519641
    Şu örovizon denen şeye Türkçe şarkıyla katılmak (Kenan Doğulu'nun dediği üzere) geri kafalılık mıdır?
    Bu çok talihsiz ve cahilce bir açıklamadır da Türk milletinden özür mü dilenmelidir?
    Şarkı ingilizce olursa daha çok insan anlar ve sever mi?
    Bu mantıkla düşününce, şarkı Çince olsa daha iyi olmaz mı?
    Ne Çincesi efendim ne alakası var örovizyonla Çin'in?
    Peki neden biz neden bu kadar alakalıyız? Biraz abartıyoruz sanki???
  • rubber soul • 27 Aralık 2006 13:49 • #519642
    Özgüven Sorunu

    Türkiye halkının yüzyıllardır elinden alınan bir şey var bence.Oda özgüven.Bunu geri kazanması için Mustafa Kemal Atatürk birşeyler yapmış.Hatta sanatı teşvik edici çok güzel bir söz söylemiş;

    “Herkes Bakan,Başbakan hatta Cumhurbaşkanı dahi olabilir, ama sanatçı olamaz"

    Tabi anlamayana davul,hatta çift kros bile çalsan az :)
  • kaşif • 27 Aralık 2006 15:31 • #519645
    Gerek yok efendim,
    Yunus Emre hazinesinin nadide bir parçasının böyle küçük işlerde kullanılmasına ve biryerleri küçümseme aracı haline getirilmesine gerçekten hiç gerek yok!
  • M_M_M • 27 Aralık 2006 22:59 • #519668
    Özgüven Sorunu

    bence bizim bir damga vurmamız lazım ama nasıl bi fikri olan ???
  • kaşif • 27 Aralık 2006 23:04 • #519669
    Özgüven Sorunu

    Ne damgası ve nereye vuracaksın, açıklar mısın biraz? Ben pek birşey anlamadım.
  • syarar • 27 Aralık 2006 23:06 • #519670
    Özgüven Sorunu

    bizim sokaktaki insan müzik dinlemiyor ki anca tv de görürse.. yani şimdi muhalefetleri de görcez ama..yani olsa da olur olmasada şu eurovision sanki savaş gibi.. ne önemsiz bi yarışma halbuki..sertab kazanıp cumhurbaşkanıyla görüşmüştü yaa şaka gibi..
  • M_M_M • 27 Aralık 2006 23:09 • #519671
    Özgüven Sorunu

    eurovision da bişey yapıp kendimizi kanıtlamalıyız gibi geliyor bana son 3 senedir flm ??
  • kaşif • 27 Aralık 2006 23:24 • #519675
    Özgüven Sorunu

    rubber soul'un söylediği birşey var yukarda; ''Türk halkının elinden alınan özgüveni''
    sorun bu işte, biz bilmiyor muyuz efendim iyi mi kötü mü olduğumuzu illa dışardan birileri mi telkinde bulunmalı bize? Aklımız, fikrimiz yeterince yerinde değil mi yoksa?
    Besteleriyle mest olduğum, sözlerine hayran kaldığım yeterince sanatçı var benim güzel ülkemde, senin tabirinle gönlüme damgasını vurmuş olan. Avrupalı ne demiş kimi beğenmiş banane?
  • baltalı ilah • 27 Aralık 2006 23:57 • #519676
    Özgüven Sorunu

    Biz 3 yıl önce kazanma hakkımızı kullandık sıra en az 30 yıl sonra gelir. Bence bu kadar süre 1.lik kimse beklemesin.
  • baltalı ilah • 27 Aralık 2006 23:57 • #519677
    Özgüven Sorunu

    Biz 3 yıl önce kazanma hakkımızı kullandık sıra en az 30 yıl sonra gelir. Bence bu kadar süre 1.lik kimse beklemesin.