Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • kaşif • 27 Aralık 2006 13:33 • #519641
    Şu örovizon denen şeye Türkçe şarkıyla katılmak (Kenan Doğulu'nun dediği üzere) geri kafalılık mıdır?
    Bu çok talihsiz ve cahilce bir açıklamadır da Türk milletinden özür mü dilenmelidir?
    Şarkı ingilizce olursa daha çok insan anlar ve sever mi?
    Bu mantıkla düşününce, şarkı Çince olsa daha iyi olmaz mı?
    Ne Çincesi efendim ne alakası var örovizyonla Çin'in?
    Peki neden biz neden bu kadar alakalıyız? Biraz abartıyoruz sanki???
Bu konunun tüm mesajları