Şu örovizon denen şeye Türkçe şarkıyla katılmak (Kenan Doğulu'nun dediği üzere) geri kafalılık mıdır?
Bu çok talihsiz ve cahilce bir açıklamadır da Türk milletinden özür mü dilenmelidir?
Şarkı ingilizce olursa daha çok insan anlar ve sever mi?
Bu mantıkla düşününce, şarkı Çince olsa daha iyi olmaz mı?
Ne Çincesi efendim ne alakası var örovizyonla Çin'in?
Peki neden biz neden bu kadar alakalıyız? Biraz abartıyoruz sanki???