rubber soul'un söylediği birşey var yukarda; ''Türk halkının elinden alınan özgüveni''
sorun bu işte, biz bilmiyor muyuz efendim iyi mi kötü mü olduğumuzu illa dışardan birileri mi telkinde bulunmalı bize? Aklımız, fikrimiz yeterince yerinde değil mi yoksa?
Besteleriyle mest olduğum, sözlerine hayran kaldığım yeterince sanatçı var benim güzel ülkemde, senin tabirinle gönlüme damgasını vurmuş olan. Avrupalı ne demiş kimi beğenmiş banane?