Türkiye halkının yüzyıllardır elinden alınan bir şey var bence.Oda özgüven.Bunu geri kazanması için Mustafa Kemal Atatürk birşeyler yapmış.Hatta sanatı teşvik edici çok güzel bir söz söylemiş;
Herkes Bakan,Başbakan hatta Cumhurbaşkanı dahi olabilir, ama sanatçı olamaz"
Tabi anlamayana davul,hatta çift kros bile çalsan az :)