bizim sokaktaki insan müzik dinlemiyor ki anca tv de görürse.. yani şimdi muhalefetleri de görcez ama..yani olsa da olur olmasada şu eurovision sanki savaş gibi.. ne önemsiz bi yarışma halbuki..sertab kazanıp cumhurbaşkanıyla görüşmüştü yaa şaka gibi..