Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • syarar • 27 Aralık 2006 23:06 • #519670
    Özgüven Sorunu

    bizim sokaktaki insan müzik dinlemiyor ki anca tv de görürse.. yani şimdi muhalefetleri de görcez ama..yani olsa da olur olmasada şu eurovision sanki savaş gibi.. ne önemsiz bi yarışma halbuki..sertab kazanıp cumhurbaşkanıyla görüşmüştü yaa şaka gibi..
Bu konunun tüm mesajları