-
ajdarlı ıskence
ayrıca o adamın tv'ye cıkması RTÜK tarafından yasaklandı zaten.
Ciddi misin? Bak espri falan yapıp boşuna ümitlendirme bizi. :))
-
ajdarlı ıskence
Bu açıdan bakınca TV seyretmemek ne güzel...:)
-
ajdarlı ıskence
Ben zaten fazla televizyon izlemem. Hatta evde bir tanecik televizyon var o da mutfakta, yemek yerken falan bakıyorum. Ama Ajdar'ın televizyon tarihinin tozlu sayfalarına gömülmesi hiç de fena olmaz tabii. Hatta bana sorarsan internette yayınlanması, yayılması ve konuşulması bile yasaklanmalı. :)
-
fazla uzatılmadı mı bu ajdar-eurovision olayı?
-
-
Tüh be! Sadece kamera şakası mıydı? :((
-
ajdarlı ıskence
kesinlikle yasaklanmalı..hatta bu sitede ajdar adı altında bi topiğin bulunması bile çok saçma neden hala bu adam konuşuluyor anlamıyorum
-
bizi zaten çok umursadıkları söylenemez ee o zaman biz neden önemseyip doğru dürüst insanları gönderiyoruz ki yollayalım ahdarı böyle bir renk gelsin eurovisiona ohh ne güzel ama nerde bizde onu yapcak yürek rtükde zaten yasaklamış nasıl üzüldüm şimdi ben kime gülücem beyaza çıktığı programı izleyenleriniz varsa görmüştür şu hava verip eslerini değiştiriyorlar ya ayy şimdi kim eülendirecek bizi bak üzüldüm :(
-
ajdarlı ıskence
Ne konulacağına senmi karar veriyorsun. İsteyen Ajdarı konuşur, İsteyen Orhan Gencebayı. Beğenmiyorsan uzak dur o zaman, biz eğleniyoruz.
-
bu sene pentagram çıkmalıydı eurovisiona, gerçi her seneki temennimiz bu ama geçen seneki yarışmadan sonra stratejik ve politik olarak bu karar verilmeliydi, trt nin ne kadar dar görüşlü olduğunu yine görüyoruz... trt yi yönetenler bugün türkiyeyi yönetenler bunuda bilin...