Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • sadecemüzik • 23 Aralık 2006 18:00 • #519400
    ajdarlı ıskence

    ayrıca o adamın tv'ye cıkması RTÜK tarafından yasaklandı zaten.

    Ciddi misin? Bak espri falan yapıp boşuna ümitlendirme bizi. :))
  • Aria GalaCtiCa • 23 Aralık 2006 18:14 • #519401
    ajdarlı ıskence

    Bu açıdan bakınca TV seyretmemek ne güzel...:)
  • sadecemüzik • 23 Aralık 2006 18:22 • #519403
    ajdarlı ıskence

    Ben zaten fazla televizyon izlemem. Hatta evde bir tanecik televizyon var o da mutfakta, yemek yerken falan bakıyorum. Ama Ajdar'ın televizyon tarihinin tozlu sayfalarına gömülmesi hiç de fena olmaz tabii. Hatta bana sorarsan internette yayınlanması, yayılması ve konuşulması bile yasaklanmalı. :)
  • metalikmanyak • 23 Aralık 2006 18:54 • #519409
    fazla uzatılmadı mı bu ajdar-eurovision olayı?
  • muratsacrifice • 23 Aralık 2006 21:13 • #519422
    ajdar'ın Yasaklanması televizyoncuların ajdar'a sakası degilmiydi???http://www.youtube.com/watch?v=YaqBLJs9Yrk
  • sadecemüzik • 23 Aralık 2006 21:46 • #519425
    Tüh be! Sadece kamera şakası mıydı? :((
  • seval653 • 23 Aralık 2006 23:52 • #519432
    ajdarlı ıskence

    kesinlikle yasaklanmalı..hatta bu sitede ajdar adı altında bi topiğin bulunması bile çok saçma neden hala bu adam konuşuluyor anlamıyorum
  • M_M_M • 23 Aralık 2006 23:57 • #519433
    bizi zaten çok umursadıkları söylenemez ee o zaman biz neden önemseyip doğru dürüst insanları gönderiyoruz ki yollayalım ahdarı böyle bir renk gelsin eurovisiona ohh ne güzel ama nerde bizde onu yapcak yürek rtükde zaten yasaklamış nasıl üzüldüm şimdi ben kime gülücem beyaza çıktığı programı izleyenleriniz varsa görmüştür şu hava verip eslerini değiştiriyorlar ya ayy şimdi kim eülendirecek bizi bak üzüldüm :(
  • baltalı ilah • 24 Aralık 2006 01:16 • #519443
    ajdarlı ıskence

    Ne konulacağına senmi karar veriyorsun. İsteyen Ajdarı konuşur, İsteyen Orhan Gencebayı. Beğenmiyorsan uzak dur o zaman, biz eğleniyoruz.
  • Mad_Slayer • 24 Aralık 2006 10:45 • #519447
    bu sene pentagram çıkmalıydı eurovisiona, gerçi her seneki temennimiz bu ama geçen seneki yarışmadan sonra stratejik ve politik olarak bu karar verilmeliydi, trt nin ne kadar dar görüşlü olduğunu yine görüyoruz... trt yi yönetenler bugün türkiyeyi yönetenler bunuda bilin...