bizi zaten çok umursadıkları söylenemez ee o zaman biz neden önemseyip doğru dürüst insanları gönderiyoruz ki yollayalım ahdarı böyle bir renk gelsin eurovisiona ohh ne güzel ama nerde bizde onu yapcak yürek rtükde zaten yasaklamış nasıl üzüldüm şimdi ben kime gülücem beyaza çıktığı programı izleyenleriniz varsa görmüştür şu hava verip eslerini değiştiriyorlar ya ayy şimdi kim eülendirecek bizi bak üzüldüm :(