Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • M_M_M • 23 Aralık 2006 23:57 • #519433
    bizi zaten çok umursadıkları söylenemez ee o zaman biz neden önemseyip doğru dürüst insanları gönderiyoruz ki yollayalım ahdarı böyle bir renk gelsin eurovisiona ohh ne güzel ama nerde bizde onu yapcak yürek rtükde zaten yasaklamış nasıl üzüldüm şimdi ben kime gülücem beyaza çıktığı programı izleyenleriniz varsa görmüştür şu hava verip eslerini değiştiriyorlar ya ayy şimdi kim eülendirecek bizi bak üzüldüm :(
Bu konunun tüm mesajları