Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

biz o kadar ajdar dedik ama kenan doğulu gidiyor eurovisiona S:

  • Mad_Slayer • 24 Aralık 2006 10:45 • #519447
    bu sene pentagram çıkmalıydı eurovisiona, gerçi her seneki temennimiz bu ama geçen seneki yarışmadan sonra stratejik ve politik olarak bu karar verilmeliydi, trt nin ne kadar dar görüşlü olduğunu yine görüyoruz... trt yi yönetenler bugün türkiyeyi yönetenler bunuda bilin...
Bu konunun tüm mesajları